Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 09:57:10 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2311371/16353 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee// Meremõisa küla, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee L14// L19// Kungla mets 2// Kungla tee 
2// Pargimetsa tee L2 (Pargimetsa tee sidepaigaldised) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912483>  (menetlus nr: 
405986), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister